Foto fra scenen mot publikum på en konsert under Dragefjellet minifestival.
KULTURNYTT: Med nyhetsbrevet om kultur kan du lettere følge med på hva som skjer på kulturfeltet i Bergen kommune.
Bilde: Patrick Habiyaremye

Bergen kommune lanserer nyhetsbrev om kultur

Nå kan du abonnere på nyhetsbrev om kultur fra Bergen kommune og holde deg oppdatert på hva som rører seg på kulturfeltet i regi av kommunen.

Nå kan alle som er interesserte i kultur fra Bergen kommune abonnere på nyhetsbrevet som skal komme ut én gang i måneden. I nyhetsbrevet får du aktuell og bred informasjon om aktiviteter, tjenester og nyheter på kulturfeltet i regi av Bergen kommune.

Med nyhetsbrevet etableres en ny kommunikasjonslinje mellom kommunen og kulturinteresserte mottakere. Innholdet er hentet fra kommunens nyhetssider om kultur, og inkluderer blant annet nytt fra Seksjon for kunst og kulturutvikling, Kulturetaten og Bergen Offentlige Bibliotek.

– Hensikten med nyhetsbrevet er å formidle hva kommunen gjør for kulturlivet og ikke minst synligjøre byens kulturtilbud for innbyggerne, sier kulturbyråd Reidar Digranes.

Fra før har Bergen kommune et hovednyhetsbrev med siste nytt som går ut 2-3 ganger i uken og et månedlig nyhetsbrev om byutvikling.

For å abonnere, gå til www.bergen.kommune.no/nyhetsbrev, huk av for Kultur og legg inn e-post-adressen din.